25 abril 2008

Cita


A miña Patria natural é Galiza. Ámoa fervorosamente como pode amar un fillo á súa nai. Endexamais a traicionaría aínda que se me concedesen séculos para vivir. Adóroa ata máis aló da miña morte. Se entende este tribunal que por este amor entrañable debe serme aplicada a pena de morte, recibireina como un sacrificio máis pola miña Terra. Fixen canto puiden por Galiza e faría moito máis se puidera. Se non podo seguir traballando máis por ela, gustaríame morrer pola miña Patria. Baixo a súa bandeira desexo ser enterrado.

Cita de Alexandre Bóveda (El 13 de agosto de 1936, los sublevados contra la República, le hacen un juicio sumarísimo en donde es declarado culpable. Se le fusiló el 17 de agosto de 1936 en A Caeira, Poio-Pontevedra-. La cita recogida pertenece al discurso con el que trató de defenderse en dicho juicio)

No hay comentarios: